Textos

Що за нісенітниця!
Релігійний світ має багато фантазій, і всі вони вигадані їхніми лідерами. Їх практична мета - заманити своїх послідовників у пастку софізмів і злих вірувань. Спробуємо розповісти про деякі з них, які спадають нам на думку.

Почнемо з деяких єврейських практик і традицій, які використовуються сьогодні. Використання кіпи, таліта, пейота тощо. У Біблії немає жодної біблійної згадки про їх використання. Але це стало модою і їх використання прийнято за правило серед послідовників іудаїзму. Я не буду давати їх значення, залишаючи тих, хто не знає, шукати в джерелах, які можуть дати вам визначення. Також щоденні практики молитов і свічок; миття рук з систематичною практикою триразового обмивання водою; і багато інших речей, про які я не знаю, але які відомі єврейському народові. Навіть євангелісти перейняли деякі з цих практик і запровадили їх у свої святкування. Єврейсько-християнські релігії прийняли суміш псевдохристиянських практик з єврейськими. Це стосується юдейських месіанських релігій, жінки яких носять чадру, беручи участь в обрядах у храмах і громадах.

До речі, щодо чадри, я думаю, що це результат неправильної інтерпретації того, про що говорить Павло у своєму посланні до коринтян, де він говорить, що жінка не повинна носити чадру. Де він говорить, що жінка не повинна молитися з непокритою головою. І Кор. 11:13.

Я наведу повний текст на тему, про яку говорить апостол Павло, щоб показати нерозуміння тих, хто обирає таку практику носіння паранджі.

1Кор.11:10 Тому жінка повинна мати на голові своїй знак влади, щоб бути вшанованою перед ангелами. 11 А втім, ані чоловік без жінки, ані жінка без чоловіка в Господі. 12 Бо як жінка від чоловіка, так і чоловік від жінки, але все від Бога. 13 Розсудіть між собою: чи пристойно жінці молитися Богові непокритою? 14 Чи не та сама природа навчає вас, що чоловікові не соромно мати відросле волосся? 15 А жінці мати відросле волосся - почесно, бо волосся дане їй замість покривала. 16 Коли ж хто хоче сперечатися, то ми не маємо такого звичаю, ані церкви Божі не мають.

Текст не складний для розуміння, хоча для природної людини він завуальований через невідповідність того, що Бог говорить Соломонові в Приповістях 2:1-4.

Павло має на увазі не носіння покривала з тканини, а волосся жінки. І він має на увазі, що християнки не повинні стригти волосся, або навіть стригти його, бо це було б так, якби вона була з голою головою або лисою. Це по відношенню до Бога.

             Доказом того, про що ми говоримо, є 15-й вірш, де сказано, що Бог дав волосся замість покривала.

Бог колись сказав нам, що на землі ми називаємо це волоссям, а на небі воно називається покривалом.

Тому просто замініть слово "покривало" на "волосся", і таким чином можна покращити розуміння того, що Святий Дух хоче сказати через апостола Павла в цьому біблійному тексті його Послання (повчального листа) до Коринтян.

Пам'ятаючи також, що Господь сказав нам про волосся, коли Він пророчо зробив це за допомогою посудини, Він запитав молоду жінку про те, чому вона обрізала своє покривало. І сказав, що через те, що вона це зробила, вона буде вкинута у зовнішню темряву того дня.

Цікаво, що те, що є первинним і вимагається Богом, як у випадку з декалогом, десятьма заповідями, люди релятивізували, або відкинули і занедбали практикувати і дотримуватися їх. Тоді як речі, які не є навіть другорядними, були поставлені так, ніби вони є обов'язком, накладеним Богом. Недаремно Учитель сказав, що релігійні люди його часу "витягли мошку і проковтнули верблюда". Мт. 23, 24.

Коли ми вказуємо на необхідність виконання Закону Божого, є такі, що переймаються цим і кажуть, що мало того, що ми повинні дотримуватися 613 законів, даних народові Ізраїлю. Вони ігнорують те, що Святий Дух говорить через апостола Павла в Еф. 2:15 і Кол. 2:14. Він говорить про "заповіді постанови", написані в книзі, маючи на увазі постанови, написані Мойсеєм у книзі. Ці закони були дані народу Ізраїлю за посередництвом ангелів (Дії 7:53) і мали певний час дії, але були скасовані Ісусом, оскільки це були тимчасові закони, призначені для народу Ізраїлю як народу Божого, і коли він перебував на своїй території і мав теократичну владу.

Тому Ісус сказав про своїх сучасних релігійних лідерів: "Вони зв'язали тягарі, що їх важко нести, і поклали їх на плечі людей, а ті й пальцем не поворухнули".  Мт. 23:4.

Оli Prestes
місіонер
oliprest
Enviado por oliprest em 26/05/2023


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr