Textos

Как можем да избягаме?
Как можем да избегнем идващия гняв, който се стоварва върху човечеството? Възможно ли е не само да оцелеем, но и да живеем в място на мир и сигурност? Да, възможно е, но...

Едно от нещата, които силно притесняват хората, е липсата на сигурност. И това не се дължи само на нарастването на престъпността и на увеличаването на престъпността, но и на факта, че дори правосъдната система, упражнявана от националната държава, изкривява закона и справедливостта, като дори върви срещу това, което самата тя е определила като насока, която трябва да се следва при решаването на въпроси и конфликти, които могат да възникнат между хората.

Предвиждайки всичко това, Бог е съставил конституционната основа, според която съдиите трябва да упражняват преценка и правосъдие.

А насоката, съставена от Бога, осигурява сигурност и гарантира, че онези, които я практикуват, ще избегнат Неговия съд. Не само това, но и ще имат друг живот, в който тези, които избегнат, ще живеят без трепет и страх.

И това правило, определено от Бога, е Неговият закон, Декалогът. Той го нарича "Съвършеният закон, който прави съвършен всеки, който го практикува. Псалм 19:7. Защото това е една от насоките на Исус. Вижте:

"И тъй, бъдете съвършени, както е съвършен вашият небесен Отец." Матей 5:48.

А Божията благодат, която може да ни даде тази милост, се основава на Неговата справедливост, вижте:

"за да може, както грехът царува чрез смъртта, така и ГРАМОТАТА да царува чрез ПРАВОСЪДИЕТО, което води до вечен живот чрез Исус Христос, нашия Господ. Римляни 5:21.

Обърнете внимание, че Божията благодат не само царува чрез Неговата правда, която е Неговият закон, но и води до вечен живот. Всъщност друг текст потвърждава това, вж:

"И зная, че ТВОЯТА ЗАПОВЕД Е ВЕЧЕН ЖИВОТ. Затова, каквото и да кажа, казвам го точно така, както ми е казал Отец." Йоан 12:50.

Следователно, казва Светият Дух:

"как ще се спасим, ако не се отнасяме сериозно към това велико спасение? То първо беше обявено от Господ, а после ни беше потвърдено от онези, които го чуха". Евреи 2:3.

"Бъдете внимателни и не отказвайте да слушате този, който говори. Защото, ако онези, които отказаха да слушат онзи, който ги предупреждаваше божествено на земята, не се спасиха, то много по-малко ще се спасим ние, ако се отвърнем от онзи, който ни предупреждава от небето." Евреи 12:25.

Guarulhos SP, 17/02/2024

Оли Престес
Мисионер
oliprest
Enviado por oliprest em 17/02/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr