Textos

Потрапите ви до неба чи ні?

Ісус сказав: "Поправді кажу вам, якщо не навернетесь і не станете як діти, не ввійдете в Царство Боже". Матвія 18:3.

Концепція навернення сьогодні полягає в тому, що ви йдете до релігійної установи і заявляєте, що приймаєте Ісуса, або, в іудаїзмі, що ви дотримуєтеся єврейських традицій, встановлених для послідовників іудаїзму. Але це не та концепція, якої навчає Бог у Святому Письмі. Бо Петро сказав юдеям Єрусалиму в день П'ятидесятниці: "ПОКАЯТЕСЯ І НАВЕРНІТЕСЯ, ЩОБ ВАШІ ГРІХИ БУЛИ ЗНИЩЕНІ". Отже, для отримання прощення гріхів необхідно не тільки покаяння, але й навернення.

Насправді, як ми вже писали в іншій статті "Покаяння, навернення і хрещення", Святий Дух говорить: "Як юнак очистить свою дорогу? Дотримуючись Твого Слова. Псалом 119:9.

Крім того, проста декларація не акредитує нікого до Царства Божого. Бо разом з покаянням ми повинні стати подібними до дитини. Якщо цього не станеться, Ісус сказав, що "ВИ НЕ УВІЙДЕТЕ В ЦАРСТВО БОЖЕ". Марка 10:15.

Тому покайтеся і наверніться, щоб ваші гріхи були стерті. А навернення відбувається через Господній докір, який відповідає Його Закону. Приповістей 1:23.

Гуарульюс - Сан-Паулу - Бразилія, 2/03/2024.

Олі Престес
місіонер
oliprest
Enviado por oliprest em 02/03/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr