Textos

Wejdziesz do nieba czy nie?
Jezus powiedział: "Zaprawdę powiadam wam: Jeśli się nie nawrócicie i nie staniecie jak dzieci, w żadnym wypadku nie wejdziecie do królestwa Bożego". Mateusza 18:3.

Dzisiejsza koncepcja nawrócenia polega na tym, że idziesz do instytucji religijnej i deklarujesz, że akceptujesz Jezusa lub, w judaizmie, że podążasz za żydowskimi tradycjami ustanowionymi dla wyznawców judaizmu. Nie jest to jednak koncepcja nauczana przez Boga w Piśmie Świętym. Piotr powiedział do Żydów w Jerozolimie w dniu Pięćdziesiątnicy: Pokutujcie i nawróćcie się, aby grzechy wasze zostały zgładzone. Tak więc nie tylko pokuta jest konieczna do uzyskania przebaczenia grzechów, ale także nawrócenie.

W rzeczywistości, jak już stwierdziliśmy w innym artykule zatytułowanym "Pokuta, nawrócenie i chrzest", Duch Święty mówi: "Jak młodzieniec ma oczyścić swoją drogę? Przestrzegając Słowa Twego. Psalm 119:9.

Co więcej, złożenie prostej deklaracji nie akredytuje nikogo do Królestwa Bożego. Wraz z pokutą musimy stać się jak dziecko. Jeśli tak się nie stanie, Jezus powiedział, że "NIE WSTĄPISZ DO KRÓLESTWA BOŻEGO". Marka 10:15.

Dlatego pokutujcie i nawróćcie się, aby wasze grzechy zostały zmazane. Nawrócenie dokonuje się poprzez naganę Pana, która odpowiada Jego Prawu. Przypowieści Salomona 1:23.

Guarulhos - São Paulo - Brazylia, 2/03/2024.

Oli Prestes
Misjonarz
oliprest
Enviado por oliprest em 02/03/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr