Textos

Ще влезете ли в рая или не?
Исус каза: "Истина ви казвам: ако не се обърнете и не станете като деца, никак няма да влезете в Божието царство." Матей 18:3.

Понятието за обръщане днес се изразява в това, че отивате в религиозна институция и заявявате, че приемате Исус, или, в юдаизма, че следвате еврейските традиции, установени за последователите на юдаизма. Но това не е концепцията, преподавана от Бога в Свещеното Писание. Защото в деня на Петдесетница Петър каза на евреите в Йерусалим: ПОКАЙТЕ СЕ И СЕ ОБЪРНЕТЕ, ЗА ДА БЪДАТ ИЗМИТИ ГРЕХОВЕТЕ ВИ. Така че за получаване на прошка на греховете е необходимо не само покаяние, но и обръщане.

Всъщност, както вече посочихме в друга статия, която написахме, озаглавена "Покаяние, обръщане и кръщение", Светият Дух казва: "Как да очисти пътя си младежът? Като спазва Твоето Слово. Псалм 119:9.

Освен това, правенето на обикновена декларация не акредитира никого в Божието царство. Защото наред с покаянието трябва да станем като дете. Ако това не се случи, Исус е казал, че "НЯМА ДА ВЛЕЗЕТЕ В ЦАРСТВОТО БОЖИЕ". Марк 10:15.

Затова се покайте и се обърнете, за да бъдат изтрити греховете ви. А обръщането става чрез изобличението на Господ, което съответства на Неговия закон. Притчи 1:23.

Гуарульос - Сао Пауло - Бразилия, 2/03/2024 г.

Оли Престес
Мисионер
oliprest
Enviado por oliprest em 02/03/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr