Textos

Bejutsz a mennybe vagy sem?
Jézus azt mondta: "Bizony mondom nektek, ha meg nem tértek, és nem lesztek olyanok, mint a gyermekek, semmiképpen sem mentek be az Isten országába." Máté 18:3.

A megtérés fogalma ma az, hogy elmész egy vallási intézménybe, és kijelented, hogy elfogadod Jézust, vagy a judaizmusban, hogy követed a zsidó hagyományokat, amelyeket a judaizmus követői számára állapítottak meg. De ez nem az a felfogás, amelyet Isten tanít a Szentírásban. Mert Péter azt mondta a jeruzsálemi zsidóknak pünkösd napján: BÁNJON MEG ÉS TÉRJEN MEG, HOGY BŰNÖITEK TÖRLÖTTESSÉK EL. Tehát nem csak a bűnbánat szükséges a bűnbocsánat elnyeréséhez, hanem a megtérés is.

Valójában, ahogyan azt már egy másik cikkünkben, amit "Bűnbánat, megtérés és keresztség" címmel írtunk, a Szentlélek azt mondja: "Hogyan tisztítsa meg útját az ifjú? Azáltal, hogy betartja a te Igédet. Zsoltárok 119:9.

Továbbá egy egyszerű nyilatkozat megtétele senkit sem akkreditál Isten országába. Ugyanis a bűnbánat mellett olyanokká kell válnunk, mint a gyermek. Ha ez nem történik meg, Jézus azt mondta, hogy "NEM JUTOK BE ISTEN KIRÁLYÁBA". Márk 10:15.

Ezért térjetek meg és térjetek meg, hogy bűnetek eltöröltessék. A megtérés pedig az Úr dorgálásán keresztül történik, ami megfelel az Ő törvényének. Példabeszédek 1:23.

Guarulhos - São Paulo - Brazília, 2024.03.02.

Oli Prestes
Misszionárius
oliprest
Enviado por oliprest em 02/03/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr