Textos

Cennete girecek misiniz, girmeyecek misiniz?
İsa şöyle dedi: "Size doğrusunu söyleyeyim, din değiştirip çocuklar gibi olmadıkça, Tanrı'nın Egemenliği'ne asla giremezsiniz." Matta 18:3.

Günümüzde din değiştirme kavramı, dini bir kuruma gidip İsa'yı kabul ettiğinizi beyan etmeniz ya da Yahudilikte, Yahudiliğin takipçileri için belirlenmiş Yahudi geleneklerini takip etmeniz anlamına gelmektedir. Ancak Kutsal Yazılar'da Tanrı tarafından öğretilen kavram bu değildir. Çünkü Petrus Pentikost gününde Yeruşalim'deki Yahudilere, "GÜNAHLARINIZIN SİLİNMESİ İÇİN TÖVBE EDİN VE DÖNÜŞÜN" demiştir. Yani günahların bağışlanması için gerekli olan sadece tövbe etmek değil, aynı zamanda din değiştirmektir.

Aslında, "Tövbe, ihtida ve vaftiz" başlıklı başka bir makalemizde de belirttiğimiz gibi, Kutsal Ruh şöyle der: "Genç bir adam yolunu nasıl temizleyecek? Senin Sözüne uyarak. Mezmur 119:9.

Dahası, basit bir beyanda bulunmak kimseyi Tanrı'nın krallığına akredite etmez. Çünkü tövbeyle birlikte bir çocuk gibi olmamız gerekir. Eğer bu gerçekleşmezse, İsa "TANRI'NIN KRALLIĞINA GİREMEYECEKSİNİZ" demiştir. Markos 10:15.

Bu nedenle günahlarınızın silinmesi için tövbe edin ve dönüşün. Ve dönüşüm, Rab'bin Yasası'na karşılık gelen azarlaması aracılığıyla gerçekleşir. Atasözleri 1:23.

Guarulhos - São Paulo - Brezilya, 2/03/2024.

Oli Prestes
Misyonerlik
oliprest
Enviado por oliprest em 02/03/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr