Textos

Як нерозумно!
У релігійному світі багато фантазій, і все це вигадано його лідерами. Їхня практична мета полягає не в чому іншому, як вловити своїх послідовників у пастку софізмами та злими переконаннями. Давайте спробуємо поговорити про те, що спадає на думку.

Почнемо з деяких єврейських звичаїв і традицій, які використовуються сьогодні. Вживання кіпи, таліту, пейоту тощо. У Біблії немає згадок про його використання. Але це стало модою, і його використання було прийнято як правило послідовниками іудаїзму. Я не буду наводити їх значення, залишаючи тим, хто не знає, переглянути джерела, які можуть дати вам визначення. Також щоденні практики молитов і свічок; миття рук із систематичним триразовим обмиванням водою; і багато іншого, про що я не знаю, але це відомо єврейському народу. Навіть євангелісти перейняли деякі з цих практик і ввели їх у свої святкування. Юдео-християнські релігії перейняли суміш псевдохристиянських та єврейських практик. Це стосується месіанських єврейських релігій, жінки яких носять покривало під час обрядів у храмах і конгрегаціях.

До речі, щодо завіси, я вважаю, що це результат неправильного тлумачення того, що Павло говорить у своєму посланні до коринфських віруючих. Там він каже, що жінка не повинна молитися з непокритою головою. 1 Коринтян 11:13.

Я збираюся опублікувати повний текст на тему, яку торкається апостол Павло, щоб показати помилку тих, хто обирає таку практику носіння покривала.

1 Коринтян 11:10 Тому жінка повинна мати знак влади на своїй голові через ангелів. 11 Але ні чоловіка без жінки, ні жінки без чоловіка в Господі. 12 Бо як жінка від чоловіка, так і чоловік від жінки, а все від Бога. 13 Розсудіть самі: чи годиться жінці молитися Богові голою? 14 Чи ж сама природа не вчить вас, що довге волосся — це ганьба для людини? 15 Але щоб жінка мала довге волосся, це честь для неї, тому що її волосся дано їй замість покривала. 16 Але якщо хто хоче сваритися, то ми не маємо такого звичаю, ані церкви Божі.

Текст неважкий для розуміння, хоча для тілесної людини він завуальований через невідповідність тому, що Бог говорить через Соломона в Приповістях 2:1-4.

Пауло має на увазі не використання тканинної вуалі, а жіноче волосся. І він має на увазі, що жінки-християнки не повинні стригти волосся і навіть стригтися, бо це було б так, якби вона мала голову голу або лису. Це про Бога.
Одного разу Бог сказав нам, що на Землі ми називаємо це волоссям, а на небі це називається вуаллю.
Тож просто замініть слово покривало на волосся, і таким чином стане можливим покращити розуміння того, що має на увазі Святий Дух через апостола Павла в цьому біблійному тексті його послання (доктринального листа) до Коринтян.

Все ще пам’ятаючи, що Господь сказав нам про волосся, коли Він зробив це, використовуючи вазу пророчим чином, Він запитав молоду жінку, чому вона зрізала покривало. І сказав, що тому, що вона це зробила, того дня вона буде викинута до зовнішньої темряви.

Цікаво, що те, що є головним, чого вимагає Бог, як у випадку з декалогом, десятьма заповідями, люди релятивізували, або відкидали і нехтували їх виконанням і виконанням. Тоді як речі, які навіть не є другорядними, були розміщені так, ніби це зобов’язання, накладене Богом. Недаремно майстер казав, що релігійні люди його часу «відціджували комара, а ковтали верблюда». Матвій 23;24.

Коли ми висловлюємо необхідність дотримуватися Божого закону, є ті, кому це незручно і кажуть, що не тільки це, але й що ми повинні дотримуватися 613 законів, даних народу Ізраїлю. Вони ігнорують те, що Святий Дух говорить через апостола Павла в Ефесянам 2:15 і Колосянам 2:14. Він говорить про “заповіді обрядів”, написані в книзі, посилаючись на обряди, написані Мойсеєм у книзі. Ці закони були дані народу Ізраїлю за посередництва ангелів (Дії Апостолів 7:53) і мали певний час, оскільки Ісус їх скасував, оскільки вони були тимчасовими законами, призначеними для народу Ізраїлю як народ Божий, і коли він був на своїй території і мав теократичний уряд.

Ось що Ісус сказав про своїх сучасних релігійних лідерів: «Вони зв’язали тягарі тяжкі й нестерпні, і поклали їх на плечі людей; але вони навіть пальцем не ворухнули ними». Матвій 23:4.

Гуарульюс - Сан-Паулу - Бразилія, 04.02.2023

Oli Престес
oliprest
Enviado por oliprest em 11/03/2023


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr