Textos

Що за нісенітниця!
Що за нісенітниця!

Релігійний світ має багато фантазій, і всі вони вигадані його лідерами. Їх практична мета - заманити своїх послідовників у пастку софістики та злих вірувань. Спробуємо розповісти про деякі з них, які спадають на думку.

Почнемо з деяких єврейських практик і традицій, які використовуються сьогодні. Використання кіпи, таліту, пейоту тощо. У Біблії немає жодної згадки про їх використання. Але це стало примхою, і його використання було прийнято як норма серед послідовників іудаїзму. Я не буду давати їх значення, залишаючи тих, хто не знає, шукати джерела, які можуть дати їм визначення. Існує також щоденна практика молитов і свічок; миття рук з систематичною практикою триразового обмивання водою; і багато інших речей, про які я не знаю, але про які знає єврейський народ. Навіть євангелісти перейняли деякі з цих практик і запровадили їх у свої святкування. Юдео-християнські релігії прийняли суміш псевдохристиянських та юдейських практик. Це стосується месіанських юдейських релігій, жінки яких носять чадру, беручи участь в обрядах у храмах і громадах.

До речі, щодо чадри, я думаю, що це результат неправильної інтерпретації того, що говорить Павло у своєму Посланні до коринтян. Де він говорить, що жінка не повинна молитися з непокритою головою. І Кор. 11:13.

Я збираюся навести повний текст на тему, яку порушує апостол Павло, щоб показати нерозуміння тих, хто обирає цю практику носіння паранджі.

1Кор.11:10 Тому жінка повинна мати знак влади на голові своїй, заради ангелів. 11 Ані чоловік без жінки, ані жінка без чоловіка в Господі. 12 Бо як жінка походить від чоловіка, так і чоловік від жінки, але все походить від Бога. 13 Розсудіть між собою: чи пристойно жінці молитися Богові непокритою? 14 Чи сама природа не вчить вас, що чоловікові соромно відрощувати довге волосся? 15 А жінці відрощувати довге волосся - честь для неї, бо волосся дане їй замість покривала. 16 Коли ж хто хоче сперечатися, то ми не маємо такого звичаю, ані церкви Божі не мають.

Текст не складний для розуміння, хоча для природної людини він завуальований через невиконання Соломоном того, що Бог говорить у Приповістях 2:1-4.

Павло має на увазі не носіння тканинного покривала, а волосся жінки. І він має на увазі, що християнка не повинна стригти волосся, або навіть голитися, тому що це буде виглядати так, ніби у неї лиса голова. Це по відношенню до Бога.

             Доказом цього є 15-й вірш, де сказано, що Бог дав волосся замість покривала.

Одного разу Бог сказав нам, що на землі ми називаємо це волоссям, а на небі воно називається покривалом.

Тож просто замініть слово "завіса" на "волосся", і ви зможете краще зрозуміти, що означає Святий Дух через апостола Павла в цьому біблійному тексті з його Послання (повчального листа) до Коринтян.

Пам'ятаючи, що Господь говорив нам про волосся, коли Він пророчим чином зробив це за допомогою вази, Він запитав молоду жінку, чому вона відрізала своє покривало. І відповів, що через те, що вона це зробила, вона буде вкинута у зовнішню темряву того дня.

Цікаво, що те, що є первинним і вимагається Богом, наприклад, Декалог, десять заповідей, люди віднесли до другорядного, або відкинули і занедбали практикувати і виконувати. В той час як речі, які навіть не є другорядними, були поставлені так, ніби вони є обов'язком, накладеним Богом. Недаремно Учитель сказав, що релігійні люди його часу "проковтнули мошку, а проковтнули верблюда". Мт 23, 24.

Коли ми говоримо про необхідність виконання Божого закону, є ті, кого це турбує, і вони кажуть, що не тільки це, але й те, що ми повинні дотримуватися 613 законів, даних народові Ізраїлю. Вони ігнорують те, що говорить Святий Дух через апостола Павла в Еф. 2:15 і Кол. 2:14. Він говорить про "заповіді постанови", написані в книзі, маючи на увазі постанови, написані Мойсеєм у книзі. Ці закони були дані народу Ізраїлю за посередництвом ангелів (Дії 7:53) і діяли певний час, а потім були скасовані Ісусом, оскільки це були тимчасові закони, призначені для народу Ізраїлю як народу Божого, і коли він перебував на своїй території і мав теократичну владу.

Ось що Ісус сказав про релігійних лідерів свого часу: "Вони поклали на плечі людей тяжкий тягар, а ті не хотіли підняти його своїми руками".  Мт 23:4.

Guarulhos-SP, 04/02/2023

Олі Престес

Місіонер

оліпрест
oliprest
Enviado por oliprest em 27/01/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr