Textos

Vei intra în rai sau nu?
Isus a spus: "Adevărat vă spun că, dacă nu vă veți converti și nu veți deveni ca niște copii, nu veți intra nicidecum în Împărăția lui Dumnezeu." Matei 18:3.

Conceptul de convertire de astăzi este acela că te duci la o instituție religioasă și declari că îl accepți pe Isus sau, în iudaism, că urmezi tradițiile iudaice stabilite pentru adepții iudaismului. Dar acesta nu este conceptul învățat de Dumnezeu în Sfintele Scripturi. Căci Petru le-a spus evreilor din Ierusalim, în ziua Cincizecimii, să se pocăiască și să se convertească pentru ca păcatele voastre să fie șterse. Așadar, nu doar pocăința este necesară pentru a obține iertarea păcatelor, ci și convertirea.

De fapt, așa cum am mai spus într-un alt articol pe care l-am scris, intitulat "Pocăința, convertirea și botezul", Duhul Sfânt spune: "Cum își va curăța tânărul calea? Prin observarea Cuvântului Tău. Psalmul 119:9.

În plus, a face o simplă declarație nu acreditează pe nimeni în Împărăția lui Dumnezeu. Căci, alături de pocăință, trebuie să devenim ca un copil. Dacă acest lucru nu se întâmplă, Isus a spus că "NU VEI INTRA ÎN REGATUL LUI DUMNEZEU". Marcu 10:15.

De aceea, pocăiți-vă și convertiți-vă pentru ca păcatele voastre să fie șterse. Iar convertirea se face prin mustrarea Domnului, care corespunde Legii Sale. Proverbe 1:23.

Guarulhos - São Paulo - Brazilia, 2/03/2024.

Oli Prestes
Misionar
oliprest
Enviado por oliprest em 02/03/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr