Textos

Θα μπείτε στον παράδεισο ή όχι;
Ο Ιησούς είπε: "Αληθινά σας λέω, αν δεν μεταστραφείτε και δεν γίνετε σαν τα παιδιά, δεν θα μπείτε με κανένα τρόπο στη βασιλεία του Θεού". Ματθαίος 18:3.

Η έννοια της μεταστροφής σήμερα είναι ότι πηγαίνετε σε ένα θρησκευτικό ίδρυμα και δηλώνετε ότι αποδέχεστε τον Ιησού ή, στον Ιουδαϊσμό, ότι ακολουθείτε τις εβραϊκές παραδόσεις που ορίζονται για τους οπαδούς του Ιουδαϊσμού. Αλλά αυτή δεν είναι η έννοια που διδάσκει ο Θεός στις Άγιες Γραφές. Διότι ο Πέτρος είπε στους Ιουδαίους της Ιερουσαλήμ την ημέρα της Πεντηκοστής: "Μετανοήστε και μεταστραφείτε, ώστε να εξαλειφθούν οι αμαρτίες σας". Έτσι, δεν είναι μόνο η μετάνοια απαραίτητη για να λάβουμε τη συγχώρεση των αμαρτιών, αλλά και η μεταστροφή.

Στην πραγματικότητα, όπως έχουμε ήδη αναφέρει σε ένα άλλο άρθρο που γράψαμε με τίτλο "Μετάνοια, μεταστροφή και βάπτισμα", το Άγιο Πνεύμα λέει: "Πώς θα καθαρίσει ο νέος τον δρόμο του; Με την τήρηση του λόγου σου. Ψαλμός 119:9.

Επιπλέον, η απλή δήλωση δεν διαπιστεύει κανέναν στη βασιλεία του Θεού. Διότι, μαζί με τη μετάνοια, πρέπει να γίνουμε σαν παιδί. Αν αυτό δεν συμβεί, ο Ιησούς είπε ότι "ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣΤΕ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ". Μάρκος 10:15.

Επομένως, μετανοήστε και μεταστραφείτε, ώστε να σβηστούν οι αμαρτίες σας. Και η μεταστροφή γίνεται μέσω της επίπληξης του Κυρίου, η οποία αντιστοιχεί στον Νόμο Του. Παροιμίες 1:23.

Guarulhos - Σάο Πάολο - Βραζιλία, 2/03/2024.

Oli Prestes
Ιεραπόστολος
oliprest
Enviado por oliprest em 02/03/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr