Textos

Boste vstopili v nebesa ali ne?
Jezus je rekel: "Resnično, povem vam: če se ne spreobrnete in ne postanete kakor otroci, ne boste prišli v Božje kraljestvo." Matej 18,3.

Današnji koncept spreobrnjenja pomeni, da greš v versko ustanovo in izjaviš, da sprejemaš Jezusa, v judovstvu pa, da slediš judovskim tradicijam, določenim za privržence judovstva. Toda to ni koncept, ki ga uči Bog v Svetem pismu. Peter je namreč na binkoštni dan jeruzalemskim Judom rekel: "SPROSTITE SE IN NAREDITE, DA BODO IZBRISANI VAŠI GRHI. Za odpuščanje grehov torej ni potrebno samo kesanje, ampak tudi spreobrnjenje.

Pravzaprav, kot smo že navedli v drugem članku, ki smo ga napisali z naslovom Kesanje, spreobrnjenje in krst, Sveti Duh pravi: "Kako naj si mladenič očisti pot? Z upoštevanjem tvoje besede. Psalm 119,9.

Poleg tega pa preprosta izjava nikogar ne akreditira za Božje kraljestvo. Skupaj s kesanjem moramo namreč postati kot otrok. Če se to ne zgodi, je Jezus dejal, da "NE BOMO VSTOPILI V BOŽJE KRALJESTVO". Marko 10,15.

Zato se spreobrnite in spreobrnite, da bodo vaši grehi izbrisani. Spreobrnjenje pa se zgodi z Gospodovim grajanjem, ki ustreza njegovemu zakonu. Pregovori 1,23.

Guarulhos - São Paulo - Brazilija, 2. 3. 2024.

Oli Prestes
Misijonar
oliprest
Enviado por oliprest em 02/03/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr