Textos

Tanrı'nın sesi
Tanrımız RAB'bin merhameti ve bağışlaması vardır; çünkü O'na başkaldırdık ve kulları peygamberler eliyle bize verdiği YASALARINDA yürümek için Tanrımız RAB'bin SESİNE itaat etmedik.  Evet, bütün İsrail senin SESİNE uymayıp yoldan çıkarak senin YASANI çiğnedi; bu nedenle, Tanrı'nın kulu Musa'nın Yasası'nda yazılı olan lanet, ant, ona karşı günah işlediğimiz için üzerimize döküldü.  Bize ve bizi yargılayan yargıçlarımıza karşı söylediği sözü doğruladı ve üzerimize büyük bir kötülük getirdi; çünkü bütün göğün altında Yeruşalim'de olduğu gibi hiçbir şey olmadı.  Musa'nın Yasası'nda yazılı olduğu gibi, bütün bu kötülükler başımıza geldi; yine de bizi suçlarımızdan döndürmesi ve gerçeğini bize uygulaması için Tanrımız RAB'bin YÜZÜNE KARŞI YEMİN ETMEDİK.  Bu yüzden Rab kötülüğü gözledi ve başımıza getirdi; çünkü Tanrımız RAB yaptığı bütün işlerde haklıdır, ÇÜNKÜ BİZ ONUN SESİNE İTAAT ETMEDİK. Daniel 9:9-14.

RAB'bin SESİ'nin O'nun YASASI olduğuna dikkat edin. Halkın başına gelen kötülükler, peygamberler aracılığıyla bildirilen Tanrı'nın Yasası'na itaatsizlik etmelerinden kaynaklanıyordu.

Bu nedenle, işittiğimiz şeylere dikkatle kulak vermeliyiz ki, herhangi bir zamanda onlardan uzaklaşmayalım. Çünkü melekler tarafından söylenen söz durduysa ve her ihlal ve itaatsizlik adil cezasını aldıysa, Rab tarafından söylenmeye başlayan ve daha sonra işitenler tarafından bize doğrulanan bu kadar büyük bir kurtuluşa bakmazsak nasıl kaçabiliriz? İbraniler 2:1-3.

Oli Prestes
Misyonerlik

oliprest
oliprest
Enviado por oliprest em 01/06/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr