Textos

Semănați iubire
Mulți oameni au nevoie de dragostea lui Dumnezeu, dar unii vor doar dragoste. Să încercăm să înțelegem acest lucru.

Isus nu ne-a spus clar să proclamăm iubirea Sa, dar indirect a făcut-o, pentru că ne-a spus să proclamăm Evanghelia, care este legea sau poruncile Sale, care sunt iubirea lui Dumnezeu. 1 Ioan 5:3.

Dar când vorbim despre iubirea lui Dumnezeu, despre poruncile sale, întâmpinăm o oarecare rezistență, mai ales dacă arătăm consecințele neascultării de iubirea lui Dumnezeu, de legea sa.

Unii chiar comentează că ar trebui să semănăm iubire. Iar această dragoste sugerată este ceea ce place urechilor dornice să audă cuvinte plăcute, măgulitoare, promisiuni de lucruri bune și binecuvântări.

„Și acest lucru a fost prezis de Duhul Sfânt prin apostolul Pavel, vedeți. „Căci va veni vremea când nu vor mai suferi învățătura sănătoasă; ci, având mâncărimi de urechi, își vor îngrămădi învățători după poftele lor; și își vor abate urechile de la adevăr și se vor întoarce la fabulații.” 2 Timotei 4:3 și 4.

Iar cei care își întorc urechile de la adevăr sunt chiar oamenii care sunt considerați poporul lui Dumnezeu, poporul ales. Căci Adevărul este unul dintre numele Legii lui Dumnezeu, din cele șaptesprezece nume. Ps 119:160, prima parte și 142, ultima parte.

Iar cei care nu au niciun angajament față de Adevăr caută să semene lucruri care îndulcesc urechile și simțurile celor neavizați, în schimbul like-urilor și follow-urilor.

Este trist, dar adevărat. Dar ei vor fi dezamăgiți și pierduți.

Așa că nu vă lăsați păcăliți de lucruri strălucitoare sau de promisiuni care nu sunt în concordanță cu ascultarea credincioasă față de legea sau poruncile lui Dumnezeu.

Guarulhos-Sp, 16/11/2024

Oli Prestes
Misionar

oliprest
oliprest
Enviado por oliprest em 16/11/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr