Textos

Kylvä rakkautta
Monet ihmiset tarvitsevat Jumalan rakkautta, mutta jotkut haluavat vain rakkautta. Yritetään ymmärtää tämä.

Jeesus ei selvästi käskenyt meitä julistamaan hänen rakkauttaan, mutta epäsuorasti hän teki niin, koska hän käski meidän julistaa evankeliumia, joka on hänen lakinsa tai käskynsä, jotka ovat Jumalan rakkautta. 1. Joh. 5:3.

Mutta kun puhumme Jumalan rakkaudesta, hänen käskyistään, kohtaamme jonkin verran vastustusta, varsinkin jos osoitamme, mitä seurauksia on siitä, jos ei tottele Jumalan rakkautta, hänen lakiaan.

Jotkut jopa kommentoivat, että meidän pitäisi kylvää rakkautta. Ja tämä ehdotettu rakkaus miellyttää korvia, jotka ovat innokkaita kuulemaan miellyttäviä, imartelevia sanoja, lupauksia hyvistä asioista ja siunauksista.

”Ja tämän Pyhä Henki ennusti apostoli Paavalin kautta, näet. ”Sillä tulee aika, jolloin he eivät kestä tervettä oppia, vaan koska heillä on kutisevat korvat, he kasaavat itselleen opettajia omien himojensa mukaan; ja he kääntävät korvansa pois totuudesta ja palaavat tarujen pariin.” 2. Tim. 4:3 ja 4.

Ja ne, jotka kääntävät korvansa pois totuudesta, ovat juuri niitä ihmisiä, joita pidetään Jumalan kansana, valittuna kansana. Sillä totuus on yksi Jumalan lain nimistä, seitsemästätoista nimestä. Ps 119:160, ensimmäinen osa ja 142, viimeinen osa.

Ja ne, jotka eivät ole sitoutuneet Totuuteen, pyrkivät kylvämään asioita, jotka makeuttavat varomattomien korvia ja aisteja, vastineeksi tykkäyksistä ja seuraajista.

Se on surullista mutta totta. Mutta he tulevat pettymään ja olemaan hukassa.

Älkää siis menkö lankaan näyttävillä asioilla tai lupauksilla, jotka eivät ole linjassa uskollisen kuuliaisuuden kanssa Jumalan lakia tai käskyjä kohtaan.

Guarulhos-Sp, 16/11/2024

Oli Prestes
Lähetystyöntekijä

Oli Presti
oliprest
Enviado por oliprest em 16/11/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr