Textos

Сіяти любов
Багато людей потребують Божої любові, але деякі просто хочуть любові. Спробуймо розібратися в цьому.

Ісус не казав нам чітко звіщати Його любов, але опосередковано він це зробив, тому що він сказав нам звіщати Євангеліє, яке є Його законом або заповідями, які є Божою любов'ю. 1 Івана 5:3.

Але коли ми говоримо про Божу любов, про Його заповіді, ми зустрічаємо певний опір, особливо якщо показуємо наслідки непослуху Божій любові, Його Закону.

Дехто навіть каже, що ми повинні сіяти любов. І ця запропонована любов тішить вуха, які прагнуть почути приємні, улесливі слова, обіцянки добра і благословення.

«А це, бачите, було передбачено Святим Духом через апостола Павла. «Бо прийде час, коли вони не будуть терпіти здорової науки, але, маючи сверблячку у вухах, нагромаджуватимуть собі вчителів за власними пожадливостями, і відвернуть вуха свої від істини, і повернуться до байок». 2 Тимофія 4:3 і 4.

А ті, хто відвертають свої вуха від істини - це якраз ті люди, які вважаються Божим народом, вибраним народом. Бо Правда - це одне з імен Божого Закону, з сімнадцяти імен. Пс 119:160, перша частина і 142, остання частина.

А ті, хто не має прихильності до Істини, прагнуть сіяти те, що милує слух і чуття необережних, в обмін на лайки і фоловерів.

Це сумно, але правда. Але вони будуть розчаровані і загублені.

Тож не обманюйте себе яскравими речами чи обіцянками, які не узгоджуються з вірним послухом Божому закону чи заповідям.

Гуарульюш-Сп, 16/11/2024

Олі Престес
Місіонер

оліпрест
oliprest
Enviado por oliprest em 16/11/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr