Textos

Zasévat lásku
Mnoho lidí potřebuje Boží lásku, ale někteří chtějí jen lásku. Pokusme se to pochopit.

Ježíš nám jasně neřekl, abychom hlásali jeho lásku, ale nepřímo ano, protože nám řekl, abychom hlásali evangelium, což je jeho zákon neboli přikázání, které je Boží láskou. 1. Jana 5,3.

Když však mluvíme o Boží lásce, o jeho přikázáních, setkáváme se s určitým odporem, zejména když ukazujeme důsledky nedodržování Boží lásky, jeho zákona.

Někteří dokonce poznamenávají, že bychom měli rozsévat lásku. A právě tato naznačená láska potěší uši dychtící slyšet příjemná, lichotivá slova, přísliby dobrých věcí a požehnání.

„A to předpověděl Duch svatý skrze apoštola Pavla, jak vidíte. „Neboť přijde čas, kdy nebudou snášet zdravé učení, ale budou mít svrbící uši a budou si hromadit učitele podle svých vlastních choutek, odvrátí uši od pravdy a vrátí se k bájím.“ (Mt 16,12). 2 Timoteovi 4,3 a 4.

A ti, kdo odvracejí uši od pravdy, jsou právě lidé, kteří jsou považováni za Boží lid, za lid vyvolený. Pravda je totiž jedním ze sedmnácti jmen Božího zákona. Ž 119,160, první část a 142, poslední část.

A ti, kdo nemají žádný závazek vůči Pravdě, se snaží zasévat věci, které sladí uši a smysly nepozorných, výměnou za lajky a následování.

Je to smutné, ale pravdivé. Budou však zklamáni a ztraceni.

Nenechte se tedy oklamat okázalými věcmi nebo sliby, které nejsou v souladu s věrnou poslušností Božímu zákonu nebo přikázáním.

Guarulhos-Sp, 16.11.2024

Oli Prestes
Misionář

oliprest
oliprest
Enviado por oliprest em 16/11/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr