Textos

Sevgi ekin
Birçok insanın Tanrı'nın sevgisine ihtiyacı vardır, ama bazıları sadece sevgi ister. Bunu anlamaya çalışalım.

İsa bize açıkça sevgisini duyurmamızı söylemedi, ama dolaylı olarak söyledi, çünkü bize Tanrı'nın sevgisi olan yasası ya da buyrukları olan müjdeyi duyurmamızı söyledi. 1. Yuhanna 5:3.

Ancak Tanrı'nın sevgisinden, buyruklarından söz ettiğimizde, özellikle de Tanrı'nın sevgisine, Yasasına itaat etmemenin sonuçlarını gösterdiğimizde, bazı direnişlerle karşılaşırız.

Hatta bazıları sevgi ekmemiz gerektiğini söyler. Ve bu önerilen sevgi, hoş, övgü dolu sözler, iyi şeyler ve bereket vaatleri duymaya hevesli kulakları memnun eden şeydir.

“Ve bu durum Kutsal Ruh tarafından elçi Pavlus aracılığıyla önceden bildirilmişti. “Çünkü öyle bir zaman gelecek ki, sağlam öğretiye katlanmayacaklar; kulakları kaşındığı için kendilerine kendi tutkularına göre öğretmenler seçecekler; kulaklarını gerçeklerden çevirip masallara dönecekler.” 2. Timoteos 4:3 ve 4.

Ve kulaklarını gerçekten çevirenler, tam da Tanrı'nın halkı, seçilmiş halk olarak kabul edilen insanlardır. Çünkü Gerçek, Tanrı'nın Yasası'nın on yedi adından biridir. Mezmur 119:160, ilk kısım ve 142, son kısım.

Ve Hakikate bağlılığı olmayanlar, beğeni ve takip karşılığında gafillerin kulaklarını ve duygularını tatlandıracak şeyler ekmeye çalışırlar.

Üzücü ama gerçek. Ama hayal kırıklığına uğrayacaklar ve kaybedecekler.

Bu nedenle, Tanrı'nın yasasına ya da buyruklarına sadık itaatle uyumlu olmayan gösterişli şeylere ya da vaatlere aldanmayın.

Guarulhos-Sp, 16/11/2024

Oli Prestes
Misyonerlik

oliprest
oliprest
Enviado por oliprest em 16/11/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr