Textos

Sėkite meilę
Daugeliui žmonių reikia Dievo meilės, bet kai kurie tiesiog nori meilės. Pabandykime tai suprasti.

Jėzus aiškiai nepasakė, kad turime skelbti Jo meilę, bet netiesiogiai tai padarė, nes liepė skelbti Evangeliją, kuri yra Jo įstatymas arba įsakymai, o tai yra Dievo meilė. 1 Jono 5, 3.

Tačiau kai kalbame apie Dievo meilę, Jo įsakymus, susiduriame su tam tikru pasipriešinimu, ypač jei parodome Dievo meilės, Jo įstatymo nevykdymo pasekmes.

Kai kurie net komentuoja, kad turėtume sėti meilę. O ši siūloma meilė yra tai, kas patinka ausims, trokštančioms išgirsti malonių, liaupsinančių žodžių, gerų dalykų ir palaiminimų pažadų.

„Ir tai Šventoji Dvasia per apaštalą Paulių išpranašavo, matote. „Nes ateis laikas, kai jie nepakęs sveiko mokymo, bet, turėdami niežtinčias ausis, susikurs sau mokytojus pagal savo geidulius; jie atitrauks ausis nuo tiesos ir grįš prie pasakų“. 2 Timotiejui 4:3 ir 4.

O tie, kurie atitraukia ausis nuo tiesos, yra būtent tie žmonės, kurie laikomi Dievo tauta, išrinktąja tauta. Juk tiesa yra vienas iš septyniolikos Dievo įstatymo pavadinimų. Ps 119, 160, pirma dalis ir 142, paskutinė dalis.

O tie, kurie nėra įsipareigoję Tiesai, mainais už „patinka“ ir sekimą stengiasi sėti dalykus, kurie saldina neatsargių žmonių ausis ir jausmus.

Tai liūdna, bet tiesa. Tačiau jie nusivils ir pralaimės.

Taigi nesusigundykite efektingais dalykais ar pažadais, kurie neatitinka ištikimo paklusnumo Dievo įstatymui ar įsakymams.

Guarulhos-Sp, 2024 11 16

Oli Prestes
Misionierius

oliprest
oliprest
Enviado por oliprest em 16/11/2024


Comentários


Imagem de cabeçalho: raneko/flickr